czwartek, 15 grudnia 2011

SIADAJ! BIEGAMY!





Jestem już na Szlaku. Na pożegnanie zostawiłem Wam oto:

 

Tymczasowo zawieszam swoja działalność w internecie. Tymczasowo zawieszam swoja działalność w wielu dziedzinach Życia.

Ostatnie dwa i pół roku dzieliłem się z Wami moim życiem. Dzieliłem sie swymi przygodami, radościami i przemyśleniami. Smutkiem sie nie dzieliłem, smutek zostawiałem dla siebie. W ciągu tego czasu dostałem od Was znacznie więcej, niż sam Wam dałem. Dziesiątki wzruszających listów, setki nowych wspaniałych znajomości, tysiące głębokich myśli, miliony uśmiechów i dobrych życzeń, złoty deszcz pozytywnej Energii, a przy tym wszystkim wielka kupa śmiechu! Dziękuję Wam wszystkim bardzo bardzo mocno!!!


Jestem już na Szlaku. Wybyłem (to najlepsze słowo) w długa i trudną podróż. Już nie ma ze mną kontaktu, teraz łapie kontakt sam ze sobą i zwiewnie się przy tym uśmiecham.

Zostawiam Wam także wiersz, który napisałem na kartkówce z języka polskiego w III klasie Liceum:



a jesli ja nie chce?
z cegiel domu budowac
tylko z umyslow pikantnych?

a jesli ja zechce?
nie drzewa acz zamet siac
w tak pieknie ulozonym zyciu?

a jesli ja nie chce?
a jesli ja zechce?
nie syna lecz forme splodzic
o granicach bez granic
sama nauczy sie chodzic

a jesli nie zechce?



To było prawie 11 lat temu..:)



Jeszcze raz dziękuję, ze nosiliście pasikonia na rękach.
 
Zaglądajcie tu czasami. 
Któregoś dnia, a będzie wtedy świeciło Słońce, zapachem paczuli wymaluje POST na internetowej łące.

10 komentarzy:

  1. Ależ Waść jest tajemniczy. Niemniej jednak powodzenia we wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy Człowiek Drogi stoi, wtedy nic nie idzie do przodu.
    http://www.youtube.com/watch?v=kqAk2seyrkE

    OdpowiedzUsuń
  3. Siadajcie, Biegamy :) skąd ja to znam, w bieganiu naszym tylko Ciebie brakuje...
    Szkoda, że w tym roku już się nie zobaczymy, ale cóż. Ja obieram kierunek amsterdam może tam Ciebie znajde, a jak nie to dalej wyruszę na południe by Ciebie znaleźć :)

    Pozdrawiam Miło
    Moris

    OdpowiedzUsuń
  4. paczuli i laka ?
    czyżby wskazówka ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi będzie brakowało ...Ale rozumiem,jak Droga Wzywa,nie ma rady.Słońca na tej drodze życzę.I na pewno będę zaglądać jeszcze nie raz..

    OdpowiedzUsuń
  6. pełnia pełną pełnią
    sail Misiu!!
    http://www.youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaje życzyć powodzenia i odnalezienia odpowiedniej drogi na szlaku życia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tam na szlaku? Zimno po zbóju pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. kolejne jedno małe cudo <3

    OdpowiedzUsuń